1ο ΚΕ. Δ. Α. Σ. Υ. Αχαΐας

Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης

1.  Τη μάσκα μου φορώ για να προστατευτώ

2. Κοινωνικές αποστάσεις

3. Κανόνες προστασίας

     α) Ακολουθούμε τους κανόνες και προστατευόμαστε

     β) Κανόνες προστασίας - Αφίσα

4. Πλένω τα χέρια μου

    α) Πότε πλένω τα χέρια μου

    β) Πλένω τα χέρια μου βήμα - βήμα

    γ) Πλύσιμο χεριών σε 20''

    δ) Πλύσιμο χεριών - αφίσα

5. Παίζω και Μαθαίνω με τους κανόνες προστασίας στο Σχολείο!

6. Ενισχύοντας την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών κατά την επιστροφή στο σχολείο στην περίοδο της πανδημίας Covid-19 (ΕΚΠΑ, Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας)

7. Οδηγός Επιτυχίας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στις Ημέρες Covid-19 (Μονάδα Εφηβικής Υγείας)

8Το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

9. Ας φύγουμε λίγο από τις οθόνες…Το 1ο ΚΕΣΥ Αχαΐας σας «σηκώνει» από την καρέκλα και σας καλεί να εκτελέσετε κάποιες κινήσεις για να ανακουφιστεί το σώμα από την καθιστή θέση που διατηρείται κατά την παρακολούθηση των μαθημάτων. Περισσότερα

   

10. Υπηρεσίες της Πάτρας (Επιμέλεια Λ. Αραπάκος - Κοινωνικός Λειτουργός ΕΔΕΑΥ)

11. Οδηγός για το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς τον καιρό της πανδημίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

12. Καλώς ήρθαμε στο σχολείο! (ΕΚΠΑ, Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας)

13. Έντυπο για εφήβους στη περίοδο της πανδημίας Covid-19 (ΕΚΠΑ, Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας)

14. Κατευθυντήριες οδηγίες για τη χρήση προστατευτικής μάσκας (Παιδοψυχιατρική Εταιρεία Ελλάδος)

15. Ιολίνα και Κορονάκος (Ινστιτούτο Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς)

16. Μια μάσκα μαγική...Δέσποινα Σπυριδοπούλου

17. Εγχειρίδιο διαχείρισης άγχους και αρνητικών σκέψεων εν όψει κορωνοϊού

18. Οδηγίες για τη συμπερίληψη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στη διαδικτυακή τάξη (Sig15-Special Educational Needs)

 

 

Διαχείριση